- Sprzedający – Piotr Szlafka NIP:9721070981, REGON:301948677 z siedzibą przy ul. Poznańska 45/1, 62-080 Lusowo, telefon: +48 735 485 154, e-mail: sklep@morecolore.pl
- Klient – osoba kupująca Towary oferowane przez Sklep Internetowy.
- Sklep Internetowy/Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.morecolore.pl , za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedającego Towary.
- Towary – rzeczy ruchome, oferowane do prezentacji w Sklepie Internetowym, mogące być przedmiotem umowy sprzedaży.
- Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Zakupy dokonywane w sklepie internetowym pod domeną www.morecolore.pl oraz www.morecolore.com realizuje Piotr Szlafka NIP:9721070981, REGON:301948677 , z siedzibą przy ul. Poznańska 45/1, 62-080 Lusowo, telefon: +48 735 485 154, e-mail: sklep@morecolore.pl.
- Zdjęcia Towarów umieszczane są na stronie Sklepu Internetowego w celach przykładowych i służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich modeli.
- Warunkiem skutecznego złożenia zamówienia Towarów w Sklepie Internetowym jest podanie dokładnych i prawdziwych danych adresowych przez Klienta oraz wskazanie numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym możliwy będzie kontakt ze strony Sprzedającego.
- Akceptacja postanowień niniejszego regulaminu następuje w momencie składania zamówienia.
SPRZEDAŻ TOWARU
- Przedmiotem transakcji jest sprzedaż towarów znajdujących się w ofercie przedstawionej na stronie internetowej www.morecolore.pl.
- Wszystkie oferowane towary są nowe.
WARUNKI PŁATNOŚCI I DOSTAWY
- Wszystkie ceny podane w sklepie wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Płatności za nabyte w Sklepie przez Klienta towary lub zamówione usługi, tj. koszty dostawy i inne usługi, dokonywane są za pomocą narzędzi płatniczych udostępnianych w Sklepie oraz na zasadach określonych przez Sprzedawcę.
- Klient ma do wyboru następujące formy płatności: – PayU – przelew bankowy. Wybierając opcję płatności przelewem, Klient ma 5 dni roboczych na realizację płatności. Po upływie tego terminu umowa uważana jest za niezawartą, a Sprzedawca nie jest związany zamówieniem, a przedmiot zostaje ponownie wystawiony na sprzedaż. Przelew należy dokonać na rachunek bankowy Sprzedającego numer: 79 1140 2004 0000 3902 8417 9594 w banku mBank S.A., More Colore Piotr Szlafka, ul. Poznańska 45/1, 62-080 Lusowo, telefon: +48 735 485 154, e-mail: sklep@morecolore.pl.
- Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl.
- Klient dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi według cen Towaru oraz równowartości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.
- Dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta.
- Koszty przesyłki pokrywane są przez Klienta.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- W celu złożenia zamówienia Klient dokonuje:
1.1. wyboru zamawianych towarów; 1.2. rejestracji w sklepie lub – w przypadku rezygnacji z rejestracji – podaje dane adresowe i kontaktowe oraz adres dostawy; 1.3. wyboru sposobu płatności; 1.4. wyboru dostawy.
- Zamówienia przyjmowane są drogą elektroniczną przez 7 dni w tygodniu, realizowane natomiast w dni robocze.
- Zamówienia złożone w sobotę i niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy rejestrowane będą pierwszego kolejnego dnia roboczego.
- Złożone przez Klienta zamówienia będą realizowane (tj. wysyłane) w terminie 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia lub w przypadku płatności przelewem w terminie 1-5 dni roboczych od uznania rachunku Sprzedającego.
- Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta dostępnego na stronie formularza zamówienia.
- Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie stanowią złożonego zamówienia.
- Jeżeli w chwili złożenia zamówienia niektóre z oferowanych produktów nie będą dostępne, Klient zostanie o tym poinformowany telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej – w takiej sytuacji Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy.
ZWROTY
- Z zakupionego w sklepie towaru można zrezygnować (odstąpić od umowy) bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów od dnia otrzymania Towaru, kierując do sklepu pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Klient zobowiązany jest do zwrotu. nabytego towaru. Koszt zwrotu w przypadku wykonania odstąpienia przez Klienta bez podania przyczyn nie obciąża Sklepu. Zwracany produkt wraz z dowodem zakupu, należy odesłać na adres: Piotr Szlafka z siedzibą ul. Poznańska 45/1, 62-080 Lusowo, telefon: +48 735 485 154.
- Zwracany produkt musi być w stanie niezmienionym - nieużytym. W szczególności nie może być zniszczony. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu.
- Formularz odstąpienia udostępniony jest w Sklepie na stronie morecolore.pl oraz stanowi załącznik do Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827).
- Zwrot rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy oraz zwrotu Towaru ponosi Klient. Koszt zwrotu równy jest taryfie operatora pocztowego lub innego operatora, z którego usług Klient będzie korzystał.
- Klient ma obowiązek zwrócić Towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
REKLAMACJE
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Towaru bez wad. Odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
- Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827). Uszkodzenie przesyłki: jeśli przesyłka budzi obawy o kompletność zawartości (np. posiada uszkodzenia, nacięcia), można odmówić jej odbioru i zgłosić ten fakt kurierowi. Należy uzyskać pisemne potwierdzenie, że odmowa odbioru nastąpiła w wyniku uszkodzenia przesyłki.
- Reklamacja powinna zostać zgłoszona po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową na adres email sklep@morecolore.pl. W tytule emaila prosimy podać REKLAMACJA oraz numer zamówienia wraz z dołączonym opisem reklamacji.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, po jej uznaniu, zostaną zastosowane reguły określone w przepisach prawa. Za wspólną zgodą klienta oraz Sprzedającego możliwe jest także, wymiana reklamowanego towaru na inne dostępne w sklepie towary. W takim przypadku, jeżeli cena nowego towaru będzie wyższa od ceny zwracanego – poprosimy o dopłatę różnicy, jeśli cena nowego towaru będzie niższa od ceny zwracanego – zwrócimy różnicę. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków realizowany jest na kartę.
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji i zwrotu towaru.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych klientów jest firma Piotr Szlafka z siedzibą przy ul. Poznańska 45/1, 62-080 Lusowo, telefon: +48 735 485 154, e-mail: sklep@morecolore.pl. Dane osobowe zbierane i przetwarzane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
- Dane osobowe nie są udostępniane osobom niezwiązanym z działalnością sklepu morecolore.pl i służą wyłącznie do realizacji i obsługi zamówień Klientów, marketingu bezpośredniego usług i produktów własnych administratora danych. Informacje o adresie dostawy, kontaktowym numerze telefonu oraz adresie e-mail Klienta udostępniane m. in. operatorom obsługującym płatności elektroniczne z tytułu zawieranych Umów lub podmiotom realizującym dostawy zamówionych towarów.
- Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane osobowe, do ich zmiany, poprawiania i kontroli oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.
PRZERWY TECHNICZNE
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do Sklepu spowodowany czynnikami o charakterze siły wyższej.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przerw w dostępie do Sklepu spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem funkcjonalności Sklepu. Jednocześnie Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU O TYCH PROCEDUR
- Szczegółowe informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego.
- Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu, korzystając z pomocy powiatowego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827).
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych, zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.
- Wszystkie zdjęcia produktów są własnością firmy Morecolore.pl Piotr Szlafka i zostały użyte jedynie w celu informacyjnym. Zabrania się ich usuwania, kopiowania, edycji, rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub prezentacji na innych stronach internetowych bez naszej zgody.